• Soovin patsiendiks

    Tomson Tervisekeskus osutab teenuseid ka
    oma perearstinimistute välistele patsientidele.

    Tasulised teenused perearstinimistute välistele patsientidele

    Teenused on sellisel juhul tasutud kas patsiendi enda või tema kindlustustuse poolt.

    Tervisekeskuse teenused nimistuvälistele patsientidele:

    • Perearsti konsutatsioon
    • Pereõe konsultatsioon
    • Tervisekontroll
    • Preventatiivne meditsiin
    • Reisinõustamine
    • Analüüsid ja uuringud
    • Protseduurid
    • Kirurgia
    • Füsioteraapia
    • Vaimne tervis
    • Raseduse planeerimine, jälgimine.
    • Ämmaemanda konsultatsioon.
    • Imetamisnõustamine

    Soovin tasulist vastuvõtuaega

     

    Tomson perearstikeskuse nimistuga liitumine.

    Tomson perearstikeskuse nimistusse võtame vastu inimesi, kellel:

    • On olemas Eesti Tervisekassa kindlustus
    • Ei ole Eestis varasemalt perearsti olnud või perearst puudub
    • Kes on kolinud Tallinnasse mujalt piirkonnast ja kelle registreeritud elukoht on Tallinnas, aga perearsti Tallinnas ei ole
    • Oma nimistu patsientide pereliikmeid (elukaaslane, lapsed).

    Selleks palume saata avaldus info@drtomson.ee

    Nimistusse võtavad juurde patsiente dr Kadi Tomson ja dr Merilin Mitt. Keskuses võtavad kõikide nimistute patsiente vastu ka teised peremeditsiini eriarstid ja üldarstid.

    Kuna väga suur hulk inimesi on saatnud avalduse nimistuga liitumiseks, siis võtab hetkel avalduste käsitlemine ja vastuse saamine oodatust rohkem aega. Vabandame viivituse eest.

    Vaata lisaks vabu perearste, kuhu avaldus saata: https://www.tervisekassa.ee/perearstiabi/vabad-kohad-perearstide-nimistutes

    NB! Kuna väga suur hulk inimesi on avaldanud soovi liituda Tomson Perearstikeskuse uue nimistuga, siis avalduste läbi vaatamine ja kinnitamine võtab oodatust kauem aega.

    Patsiendi vastuvõtt

    Parima koostöö jaoks on oluline järgida järgnevaid punkte vastuvõtule registreerimisel.

    Patsiendi vastuvõtt Tomson perearstikeskuses:

    • E-perearstikeskusesse saabunud ägedate haigestumiste pöördumistega tegeleme samal tööpäeval, vajadusel broneerime patsiendile visiidi aja. Muud pöördumised lahendame pakilisuse järjekorras, tulenevalt  probleemi põhjusest: tutvume patsiendi terviseandmetega, vajadusel kutsume uuringutele või analüüsidele juba enne vastuvõttu või  enne järgnevat nõustamist; krooniliste haigustega patsientidele planeerime samaaegselt ka ennetavad analüüsid/tegevused.
    • Vastuvõtuaja kinnitamiseks või meeldetuletamiseks eraldi SMS-i või muud meeldetuletust enne vastuvõtuaega me ei saada.
    • Arsti ja pereõe vastuvõtule tuleb end alati eelnevalt registreerida. Ilma etteregistreerimata kohale ilmunud patsiente elavas järjekorras ei teenindata. Mitme pereliikmega arstile tulles palume panna vastuvõtuaeg igale pereliikmele.
    • Vastuvõtuajast loobumisest või kohale mitte jõudmisest palume kindlasti eelnevalt teatada. Korduvalt mitteilmumine ja sellest mitte eelnevalt teatamine ei ole meie keskuses aktsepteeritud. Sellisel juhul on personalil õigus teid edaspidi vastuvõtule Teie poolt soovitud ajale mitte   registreerida.  Kui hilinete rohkem kui 15 minutit oma vastuvõtuajale, on arstil/õel õigus teid mitte vastu võtta ja vajalik on kokku leppida uus vastuvõtuaeg, et mitte põhjustada järgmise patsiendi vastuvõtuaja edasilükkumist hilinenud patsiendi tõttu.
    • Helistades palun  tutvustage end nimepidi ja/või andke enda või hooldatava isiku isikukood, nii saab telefonikõne vastuvõtja  juba kõne ajal avada  Teie haigusloo arvutis. Püüdke võimalikult kiiresti anda kokkuvõte praegusest probleemist.
    • Ägeda haigestumise korral edastage järgmised andmed:
    • Millal haigus algas, haiguse sümptomid, kehatemperatuur (võimalusel vererõhk, kui kodus on olemas aparaat mõõtmiseks);
    • Kas olete juba tarvitanud mingeid ravimeid leevendamaks antud haigust (nimetus, doos, millal viimati võtsite);
    • Kas vajate haiguslehte / hoolduslehte, kas soovite nõustamist
    • Esmasel pöördumisel  nõustab Teid elektroonsel või telefoni teel pereõde, kes hindab tervislikku seisundit, annab soovitused koduseks raviks ja vajadusel, kui seisund nõuab meditsiinilist läbivaatust, leiab Teile sobiva aja pereõe või arsti vastuvõtule. Juhised ülemiste hingamisteede sümptomaatiliseks raviks leiate meie kodulehelt või Tervisekassa lehel: Kodused ravivõtted viirushaiguste leevendamiseks | Tervisekassa

    Tutvu kindlasti Tervisekassa juhendmaterjalidega erinevate haigusseisundite osas patsiendile: www.ravijuhend.ee/patsiendivarav/juhendid